Véres kard jár körbe a blogszférában.


 
Hadba hív a bloggerek véres kardja, írtam volna bevezető mondatként, ha újságíró lennék. De nem vagyok az és nem is kívánok ebben a szerepben tetszelegni.
 
Nem úgy, mint a megélhetésükért aggódó és pedálozó nyomtatott sajtó alkalmazottak. A Magyar Hírlap oldalait behívva rendszeresen előfizetői felhívással találkoztam, ami már eddig is mosolyra adott okot.
Okot adott, hiszen írásai alapján az a lap, amit régebben még hajlandó voltam pavilonban is megvásárolni, már távol került hajdan, általam is szeretett valójától.
 
Tegnap az Örülünk Vincent blogot olvasva találkoztam először egy újságíró nevével, aki nem mellesleg főszerkesztő helyettesként lapja, a Magyar Hírlap hitelességéért is felel.
A blog- bejegyzésen nagyokat vigyorogtam, hisz egy tévedhetetlen szerző, tévedhetetlen tollából származó írását perceken belül szedték szét. Darabokra szedték és tették nevetségessé .

 

Részemről akkor még nem ért többet a történet. Annyira nem érdekelt az ilyen szerző, hogy lapoztam és az újságjában megjelent alkotását sem olvastam el.
Ma reggelig. A mai terméssel ismerkedve, Vastagbőr-höz jutottam. Felmelegítette a témát és tovább ekézte- joggal- az újságíró urat.
Mikor felhívták a figyelmemet arra, hogy 50.000 + áfáért is lehetne az újságíró úr szerint bér-bloggerkedni, akkor kicsit elfelhősödött tekintetem. Hogyan is lehetek ilyen hülye? Én meg ingyen osztom itt az észt! 
 
Szolgálati közlemény az olvasóhoz:
Mától elfogadok adományokat.
Az első beérkező 100 forint után legalább nem szükséges vitába szállnom a bérblogger vádakkal!
 
 
Vastagbőrt olvasgatva eljött 8 óra. Megéreztem, mit megéreztem: TUDTAM, hogy valami elkezdődött.
Ekkora sajtó baklövést nem fog kihagyni más sem.
A bizonyíték egy kattintás után előttem volt, képekkel megtűzdelve. Ahogy kell, ahogy szokta a Varánusz blogon Fabius.

 
A belinkelt három blog példaértékű tökéletességgel  mutatta be a Magyar Hírlap cikke alapján, hogy hol tart a magyar sajtó.
 
Lehet ezt a témát még csócsálni. Biztos valamelyik „névtelenül irogató” blogger tudna új megközelítésből segíteni az újságíró úr és híveinek lelkén, de már nem ez a lényeg.
 
Azoknak, akik szeretik véleményüket saját maguk kialakítani, ajánlom figyelmébe a M. H. cikke után olvasható kommenteket is.

 
Ezt a cikket és a blogszféra reá adott válaszát terjeszteni kell!
 
Hírül kell vinnünk, mit terveznek júliustól a minden európai normát kielégítő médiaszabályozással.
 
„Ha tőlem függene, a sajtótörvénynek csak egy paragrafusa volna: hazudni nem szabad.”
Deák Ferenc
 
 

 

 

Szerző: Kijelölt Felelős  2011.02.01. 09:18 Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: magyar hírlap varánusz vastagbőr huth gergely örülünk vincent pásztörperc

A bejegyzés trackback címe:

https://hangulatjelentes.blog.hu/api/trackback/id/tr72629758

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Huth-ok bosszúja 2011.02.01. 15:56:01

Huth Gergely, a Magyar Hírlap nevű Széles Gábor-szócső fizetett publicistája lapjuk szombati számában nekirontott szerzőtársunknak, Pásztörpercnek (Trollok támadása). Történt pedig, hogy Huth Gergely ült a monitor előtt, olvasta blogunk egyik legjobb p...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása