Duncan McLeod vagyok. Még az idők kezdetén, mikor megtudtam, hogy halhatatlan vagyok, boldog voltam. Elhittem, hogy többet érek bárkinél, és azt is, hogy többet is tehetek meg bárkinél. Nem volt egyszerű életben maradnom, mert a halhatatlanok sorsa az állandó harc és a folyamatos küzdelem.

Több ezer halhatatlan élte életét a földön. Öltek és megölettek. Ha kiderült, kik vagyunk, féltek tőlünk, bérgyilkosnak, halálosztónak tartottak bennünket. Pedig mi csak egymásra jelentettünk veszélyt. Többnyire.

Jelmondatunk is az lett egy legenda szerint: CSAK EGY MARADHAT!

Örömmel értesültem róla, hogy az önök szép és unortodox hazájában is élnek halhatatlanok. Igaz, szokatlan módon karaktergyilkosnak, amortizátoroknak hívják magukat. Mi mindig csöndben aprítottuk egymást, igyekeztünk magunkat szabályainkhoz tartani. Önöknél viszont ezt nyíltan, tettükkel dicsekedve csinálhatják. Érdekes.

Soha nem volt küldetéstudatom. Túl akartam élni, és ezért elvettem mások életét. Nem akartam senkivel sem elhitetni, hogy az élet szeretetén túl más is vezet. Nem akartam, nem volt életcélom, küldetésem "a nemzet újraépítésének szolgálata".
Minden tisztességes halhatatlan elfogadta a sorsát, ha magától erősebbel találkozott.
Nem rinyált, nem riszálta palástját, hogy most ő következik.

Tudom már! A ti halhatatlanotok hamisítvány, selejtes halhatatlan.
Szeretnék vele egy sötét sikátorban találkozni, szeretném neki elmagyarázni a halhatatlan etikát!

Ha már a keresztyént nem ismeri!

 

Szerző: Duncan McLeod  2012.12.09. 21:16 Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hangulatjelentes.blog.hu/api/trackback/id/tr94956678

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jézus szerint is bunkóság a sok kereszt mindenütt 2012.12.13. 08:30:58

Jézus mondá vala, hogy erkölcstelen és bubkóság is: " Szóval, visszajövök a földre és mit látok? Kibaszott keresztek mindenütt! Emberek, most komolyan:szerintetek például akit fejbe lőttek, mit szólna ha kurva pisztolyokat látna m...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása